FAQ

Czy te produkty są nowe?
Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe i posiadają wymaganą prawem pełną gwarancję producenta.

Prowadzę sklep i interesuje mnie sprzedaż towarów które oferujecie. Czy istnieje możliwość współpracy?
Oczywiście, skontaktuj się z nami to ustalimy szczegóły: biuro@kobi-sklep.pl

Podoba mi się pewien produkt, ale nie ma mojego rozmiaru. Kiedy będziecie go mieć?
Prawdopodobnie nigdy go już nie będzie. Oferowane tu produkty to końcówki serii, więc proponujemy zakup zanim będzie za późno. Ale może się oczywiście zdarzyć /i zdarza się:)/, że ktoś odeśle poszukiwany przez Ciebie rozmiar a my wprowadzimy go z powrotem do oferty, więc wpadaj czasami i sprawdzaj.

Czy jeśli otrzymany towar okaże się w nieodpowiednim rozmiarze, to będzie szansa by go wymienić?
Oczywiście, od samych początków w 1997 roku na wszystkie sprzedawane produkty dajemy "gwarancję zadowolenia". Zapewnia ona możliwość bezpłatnej wymiany towaru na inny rozmiar, inny model (jeśli tańszy to zwrócimy różnicę, jeśli droższy to będziesz musiał dopłacić dopłacić), lub po prostu zwrotu. Jedynym warunkiem dokonania tych wszystkich operacji jest to, że zwracany/wymieniany wyrób jest wciąż nowy i posiada dowód zakupu jakim jest paragon fiskalny  - taki jest wymóg przepisów skarbowych. Zanim więc zaczniesz go używać upewnij się czy wszystko Ci pasuje.

Jak odesłać wymieniany/zwracany wyrób?
Wystarczy że zapakujesz go do tego samego kartonu w którym go otrzymałeś i odeślesz na nasz adres. Zwrot kwoty za zwracany wyrób zostanie dokonany przelewem na wskazane przez Ciebie konto, więc nie zapomnij dopisać go na dowodzie zakupu dołączonym do paczki. Będziemy wdzięczni jeśli podasz również przyczynę zwrotu.
Jakiekolwiek zwroty w paczkach za pobraniem spotkają się z odmową przyjęcia i wrócą do nadawcy na jego koszt.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl