2. Przed dokonaniem pierwszych zakupów możesz się zarejestrować. System prześle na Twój adres e-mail wiadomość z prośbą o potwierdzenie danych. Prosimy o ich potwierdzenie klikając w załączony link. Po złożeniu zamówienia otrzymasz także e-mail z prośba o jego potwierdzenie.
3. Chcemy byś był zadowolony z zakupów. Jeśli coś poszło nie tak, jak sobie tego życzyłeś, to zamiast wpisywać negatywną opinię napisz do nas na adres biuro@kobi-sklep.pl, a my postaramy się naprawić ewentualny błąd i unikać go w przyszłości.
4. Jeśli zakupiony u nas produkt nie w pełni Cię zadowala, to możesz go odesłać, a my dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane konto.
5. Zwrotu można dokonać tylko na podstawie dowodu zakupu - obowiązkowo musi on być dołączony do zwracanego produktu.
6. Do zwrotu akceptujemy tylko nieużywane produkty. Jeśli zwracany produkt będzie nosił ślady użytkowania, to zostanie ci odesłany.
7. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem" - zwrotu pieniędzy za zwracany towar dokonujemy przelewem na wskazane konto, a w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, zwrotu dokonamy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.